Zarząd
Zarząd LGD składa się z 5 członków - Prezesa, Wiceprezesa, Skarbnika, Sekretarza i Członka Zarządu. Wyboru wszystkich członków Zarządu dokonuje Walne Zebranie Członków w głosowaniach na poszczególnych Członków.
Do kompetencji Zarządu zgodnie ze Statutem Stowarzyszenia LGD MOaB należy:
- przyjmowanie nowych członków do LGD,
- reprezentowanie LGD na zewnątrz i działanie w jego imieniu,
- kierowanie bieżącą pracą LGD,
- zwoływanie Walnego Zebrania Członków,
- zarządzanie majątkiem i funduszami LGD,
- podejmowanie decyzji w sprawie zaciągania zobowiązań,
- opracowanie lokalnej strategii rozwoju,
- przygotowywanie projektów do realizacji, które zostaną objęte wnioskiem o dofinansowanie na podstawie przepisów Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- powoływanie i odwoływanie kierownika Biura LGD oraz zatrudnianie innych pracowników biura,
- ustalanie wysokości zatrudnienia i zasad wynagradzania pracowników biura LGD,
- ustalanie regulaminu Biura LGD.
- wykonanie uchwał Walnego Zebrania Członków,
- zatwierdzanie sprawozdań finansowych.
Skład Zarządu
Imię i nazwisko | Funkcja | Kontakt |
Sławomir Stańczak | Prezes | lgd@miedzyodraabobrem.pl |
Lubomir Rotko | Wiceprezes | lgd@miedzyodraabobrem.pl |
Magdalena Świderska | Sekretarz | lgd@miedzyodraabobrem.pl |
Czesław Słodnik | Skarbnik | lgd@miedzyodraabobrem.pl |
Michał Łukowski | Członek | lgd@miedzyodraabobrem.pl |